últimes noticies
9/25/2004
Ai, nens!!!!!

soc un petit desastre, primer de tot, dir que m'ho vaig pasar molt bé al tapdep, que ho repetirem oi?
però el pròxim cop serà amb aigua!! ara explico perquè, no sé si ha arribat la noticia i com que no tenia moltes ganes d'agafar el telèfon i trucar ara que ja estic a casa això és molt més fàcil, divendres quan vaig arribar a casa, després de dinar, em vaig trobar malament, de fet tota la setmana que no em trobava gaire bé, total que vaig trucar a la meva metge i em va enviar a urgències, m'hi he passat fins avui al migdia, després d'una tarda d'ahir d'allò més fantàstica i glamourosa, no entraré en detalls, però si voleu emocions fortes aneu a que us facin el pack complet de : tacto rectal, rentat d'estomac nasogàstric, endoscòpia i vies per tot arreu!!
En definitiva: úlcera gàstrica, segurament provocada per la setmana que em van tenir prenent antiimflamatoris després de l'accident de cotxe...
Estic bé, atrotinada, però bé, aprofito per donar les gràcies a en Pau per l'adopció, que no recordo si te les vaig donar, i en fi, dilluns ens veiem a l'hora de dinar!
petons a tots!!!!!!!

(encara no us creieu que el tapde és dolent per la salut???? ;P )

escrit per Martona a les 20:46 | Permalink |   4 comentaris

 



4 comentaris:


a les 9/27/2004 09:25:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Nenaaaaaaaaaa!!!
Com pot ser això? Estic flipant! Espero que no sigui res... Ja et trobes millor? El proper tap serà un tap-light. Al migdia ens ho expliques millor. Un petonarru i molts ànims!

 

a les 9/27/2004 10:04:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

...lo que Marta no os ha dicho es que en realidad fue abducida por unos extraterrestres, que le hicieron el chequeo habitual, el estándar, vamos... dentro de quince meses uranianos dará a luz a no menos de doscientas y no más de cuatrocientas extrañas criaturas verdes que incluso es posible que acaben protagonizando una serie de TV o un anuncio (habéis visto el anuncio de una especie de bolitas rebozadas que saltan alegremente en el plato hasta que un niño cabrón las pincha y parte en dos para mostrar su sabroso relleno de ketchup? pues algo parecido).
Ay, Martona! que trance tuviste que pasar... ahora haz bondad y ponte bien pronto...

 

a les 9/27/2004 10:42:00 a. m., Blogger Santi va dir:

nena! qeu fort! estic flipant apart de que em sap moltíssim greu! espero que ja estiguis completament bé! dp ens ho expliques, i si tens 400 mini-marcianitus i necessites cangur en algun moment... a mi no em truquessis, eh????

un petonàs petita. fins dp!

 

a les 9/27/2004 03:05:00 p. m., Blogger Martona va dir:

de fet seran exactamen trescentes cinquanta set mini-boletes verdes i de moment encara no sé de quin color seran de dins, espero que almenys no estiguin plenes de Ketchup, pobretes meves!!! ohhh, ja les sento meves i és tot tant recent!!!!!!!!!

canviant d tema, amb la meri deiem d'anar cine el dimecres??
Meri pronunciat, fes el llamamiento oficial!!!