Convocatòria TdP (Truita de Patates, malpensats!!!)
1/31/2005
Bon inici de setmana a tothom!

Divendres abans de plegar vaig parlar amb la Martona -encara plena de Kiwis, per cert, com et trobes? has millorat amb el capde???- i la Santigoseta -Molt fred a SPT?- i vam dir de quedar aquest dimecres i fer un soparet senzillet a casa una servidora. El motiu jo diria que és demostrar que podem veure'ns i parlar de temes elevats sense necessitat de substàncies al·lucinògenes (véase RocaBrava, imagen de más abajo). Així que, qui vulgui que s'apunti. No prometo res pel que fa al tema del menú ja que no sé a quina hora plegaré dimecres ni si tindré temps d'anar a comprar abans. El que sí sé és que he comprat una paella nova que m'han jurao por todos los santos que es antiadherente o sigui que intentaré fer una truita de patates. Interessaria saber quants serem a l'evento aviat. Si us voleu apuntar a última hora també ho podeu fer, però aleshores és recomanable portar una patata de tamany proporcional a la vostra gana i un ou.

Ja em direu (Santi i Martulina, ja compto amb vosaltres d'entrada, eh?)

Petonets a tothom i feliç dilluns

escrit per Cínik a les 09:43 | Permalink |   20 comentaris

 



20 comentaris:


a les 1/31/2005 01:26:00 p. m., Blogger anonim va dir:

meri= histèrica =hipertiroidítica = malalta = pobreta = i a sobre ens cuina!!!

 

a les 1/31/2005 03:37:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

mira que sou cruels amb mi...
rèul=busce=tinky winky+ Mr Scrooge

 

a les 1/31/2005 03:55:00 p. m., Blogger anonim va dir:

això és la versio reduida de les receptes de la martona?

cinik= lucy liu = pingu malgastador

 

a les 1/31/2005 04:48:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

per cert, encara que la gent no es pronunciï en suport meris, de moment s'ha confirmat l'assistència a l'event de 4 persones (més els 2 amfitrions). La pregunta és: per què no ho feu públic? Venir a sopar a casa meva és igual de vergonyós que anar a un concert d'Andy y Lucas o què?
Bueno, jo no seré qui revel·larà les vostres idetntitats si no ho voleu...

 

a les 1/31/2005 06:39:00 p. m., Blogger Martona va dir:

meri reina, jo no sé si vindré al final... avui encara em trobo bastant malament, ja et diré alguna cosa demà o dimecres matí, d'acord?

 

a les 2/01/2005 11:49:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

jo, nens...jo vull que vingui la Martona! Ens podem esperar a veure si et trobes millor i si no:

a) Fer el sopar igual i brindar per tu (i fer un altre soparet quan et trobis millor)

b) Esperar al cap de setmana o setmana que bé directament

Què dieu?

 

a les 2/01/2005 12:27:00 p. m., Blogger Santi va dir:

SI NO HI HA NOVETATS, COMPTEU AMB MI!MARTONA, COM ESTÀS? A VEURE SI AL FINAL POTS VENIR! EVITA, I TU???

PETONETS!

 

a les 2/01/2005 12:58:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

fe d'errades:
donde dije "setmana que bé" digo "setmana que ve"

 

a les 2/01/2005 01:43:00 p. m., Blogger Lola va dir:

Jo sí que vinc!!!!!!!! Això sí, l'hora d'arribada dependrà de si la Santi i jo trobem o no aviadet el puestu susodichu.
Martona com et trobes??? I tú Evita??? Nenes a veure si us veig aviadet, i a tú Nurieta, que sí, que estic per aquí fins no sé quant, perquè cada vegada que torno la meva vida (o modus vivendi) és més "insierta".
Algú ha avisat a la Patri i la Silvi? volien fer algo, o això crec.
Petonàs

 

a les 2/01/2005 03:14:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

OK, el sopar ES FARÀ. Que vingui qui pugui!!! Animeu-vos els malaltons y otros bichos

 

a les 2/01/2005 05:23:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Yo también voy! Vuelvo a tener internet! (y menos mal, si no no me enteraría de estas cosillas, que como ahora estoy en Castefa, ya más desheredado que nunca... las plantas esas que ruedan por el desierto son las jefas aquí...

 

a les 2/01/2005 06:24:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Bueno nens, jo estic ma o meno igualet, intentaré venir, de totes maneres ho confirmaré a la meri amb un sms al matí-migdia.
Però ALGÚ SAP COM ARRIBAR-HI? QUEDAREU A ALGUNA HORA PER ANAR CAP ALLÀ?? EM PODEU ENVIAR UN SMS AMB L'HORA I LLOC QUE DEMÀ NO ENTRARÉ AQUÍ?

PER CERT, TINC UNS BOCETILLOS DEL DIBUIX DE LA SAMARRETA... si vinc demà els porto!

ptns

 

a les 2/01/2005 07:05:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Ole ole!
Me n'alegro de que s'apunti la gent! A veure, Martona, si pots venir!
Com arribar desde Mataró -si no quedes amb ningú-:

Tren fins a Sants
Línia Blava fins Badal (2 parades)
Sortida Carreras i Candi
Baixes fins el número 97 (menys de 5 minuts)
Piques al sobreàtic 1ª

 

a les 2/01/2005 08:38:00 p. m., Blogger Santi va dir:

ei! que bé que vingui tanta gent! ole ole!

marta, avui he vist a la núria i m'ha dit que venia. si véns amb ella guai, i sinó jo en ppi vaig amb la lola, i ja et diré algo!

meri, la núria et truca demà per confirmar assistència. d'altra banda, què s'ha de portar? si tens el forn lliure i un minipimer jo puc portar coulant de xocolata apunt de posar al forn, i així solucionem les postres

evita, tu véns al final?

en tinc ganetes! portaré la càmara! :)

 

a les 2/02/2005 10:32:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Eo, em fa molta il·lu que s'apunti tothom!!!
Bueno, ja sabeu que el pis és mini per no dir micro, així que me n'alegro que faci fred i ens poguem acurrucar els uns per sobre els altres en plan matxambrat, com els meus ratolins!
Santi, farem espai al forn pel teu coulant, però no calia que portessis res! El sopar serà senzill, eh?

Petongs

 

a les 2/02/2005 10:39:00 a. m., Blogger anonim va dir:

holes!
ahir ( i avui) vaig veure la Patri i li vaig dir lo del sopar i va dir que s'apuntava, però que intentaria buscar algú per anar-hi o sino que algu li expliqués com fer-ho i per enterar-se de l'hora.
Tb em vaig trobar la Silvi (la porta del gimnàs s'està tornant en el nostre punt de reunió) i em va dir que a sopar no podria venir que a les 7'00 s'ha de llevar.
Fins tonight

 

a les 2/02/2005 10:54:00 a. m., Blogger Santi va dir:

a quina hora és la cita, pos????

 

a les 2/02/2005 11:21:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Jo no penso dir hora perquè som el grup més impuntual del planeta. Així que només dic que intenteu venir aviat que demà és dia de feina, ok? Jo imagino que seré a casa a les vuit o potser abans. Els que arribin primer els tocarà fer feina, però els que arribin últims potser es queden sense llamàntols

 

a les 2/02/2005 11:46:00 a. m., Blogger Santi va dir:

si hi ha llamàntol puc esperar-te a la porta de ca teva amb una orquídia des de les 5 de la tarda aproximadament...

 

a les 2/02/2005 06:31:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Jo vaig a comprar i cap a casa ja. No torno a mirar els meris o sigui que si hi ha algo em truqueu al mòbil.
Fins ara!