¿Para cuando un...?
1/14/2005


Sí, parece que a todos nos apetece, pero nadie se anima a arrojar la primera piedra...
Yo tengo ya ganas de perder la noción de mi mismo gracias al vino radiactivo de la Dolça, así como de discutir los interesantes efectos que la rotación de la Tierra tiene sobre los péndulos, corrientes marinas, etc... pero SOBRE TODO, de veros, comprobar que os encontráis, charlar, saber de vuestros planes y aventurillas...
Así que propongo ir a la Dolça el miércoles 19 del corriente. Si alguien recoge el desafío, aquí puede comentarlo. Si os va mejor otra fecha, como esto es una democracia más o menos, ya estáis tardando en decir cuándo queréis darle una patadita a vuestro hígado con el vino del tap de plàstic.

escrit per Pableras a les 17:42 | Permalink |   20 comentaris

 



20 comentaris:


a les 1/14/2005 06:13:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo siiiiiiiii! recullo la pedra! dimecres! que dijous jo no puc! ole ole!

petons a tots i que vagi mb el kpd! que vagi molt bé l'aniversari de la Laia! jo estaré enganxada a l'ordinador... tenia dos mesos per fer el treball, però... en fi! recordant vells demps d'insomni.

b7s a tots.

 

a les 1/14/2005 06:15:00 p. m., Blogger Martona va dir:

en principi si

 

a les 1/16/2005 02:11:00 p. m., Blogger Martona va dir:

sembla que si que puc venir dimecres (a part m'anirà bé perquè haig d'anar a barna per la tarda), al final treballo dijous tarda...
ja direu alguna cosa...

 

a les 1/17/2005 09:49:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

síiiiiiiiiiiiiii!!! Dimeeeeeecressssssssss!!! Jo dimecres matí vaig a l'endocrinòloga així que ja sabré si haig de veure per celebrar o per oblidar...Ui, no!!! Que no puc beure!!!
Algú em diu què faig? Us miro a vatros com us emburratxeu??? Snif Snif!!!
Evita!!! Tenim ganes de veure't! Per què no baixes després del curro i després et quedes per aquí? Pots dormir a casa si vols.
Un petó a tots. Tinc mooooltes ganes d'estar amb vosaltres a La Dolça
Arriba La Dolça!

 

a les 1/17/2005 05:49:00 p. m., Blogger anonim va dir:

A MI EM VA BE...La dolça em va bé. Ens veiem allà que primer he d'anar a passar la ITV. Ens arriscarem a beure roca brava?? Jo crec k els nostres estómacs ja s'han recuperat des de la darrera vegada així que suposo que sobreviurem, encara que un dimecres amb vi...buf no sé, ja veurem, potser em solidaritzi amb la meri.

 

a les 1/17/2005 06:01:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Sí, necessito una alternativa raonable al rocabrava per a poder estar a la vostra alçada sense drogar-me. Crec que compraré un paquet de pastilles del Dr Andreu...

 

a les 1/17/2005 06:47:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

...a las 20:00 horas, pues?

 

a les 1/18/2005 09:47:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

venga!

 

a les 1/18/2005 10:41:00 a. m., Blogger Santi va dir:

ok. a les 20h. algú beurà roca brava, no???

 

a les 1/18/2005 11:03:00 a. m., Blogger anonim va dir:

jo sino és chardonnay o cabernet sauvignon no privo, m'he tornat sibarita...

 

a les 1/18/2005 11:14:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

...tengo pegatinas y musho tiempo libre, así que puedo confeccionar unas etiquetas "cabernesoviñón-gran reserva" que te cagas por la patilla pabajo, pa que los de paladar fino no puedan decir que no... (estoy precalentando para La Dolça...)
ah, yo sí beberé rocabrava. Faltaría más.

 

a les 1/18/2005 11:30:00 a. m., Blogger anonim va dir:

OK ,JO DURÉ UNOS PERCEBES Y UNAS ANGULAS PARA ABRIR EL APETITO MIENTRAS NOS TRAEN LO VINO.
PATO A L'ORAAAANGE!!!!

 

a les 1/18/2005 12:38:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

si voleu venir a sopar a casa després...o si tinc temps faré algo per portar i ens ho mengem in situ.
I just can't wait!!!

 

a les 1/18/2005 12:40:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

per cert,
feia molt que no fèiem tants comentaris, no?

 

a les 1/18/2005 01:17:00 p. m., Blogger anonim va dir:

es lo que tieeeeene el tapde, que reactiva las neuronas, que nos induce al vicio del internete, que sube la líbido del internauta y promete un mundo nuevo de ilusiones

 

a les 1/18/2005 03:54:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

para, para...que em poso catxonda perduda!!!

 

a les 1/18/2005 06:04:00 p. m., Blogger Santi va dir:

uoliiiiiiiiiiiiiiii

jo també em poso catxonda com la meri!
santa: des de quan t'has tornat un elitista???
pablo: llevarás la camara??? :)
eva: vine dp de la feina! vaaaaaaaaaaaa!!!

l'altre dia comentavem amb en santa que en carlos ja no treballa allà. ens haurem de currar el paqui nou de zero!

no puc esperar a demà!
petons!

 

a les 1/19/2005 10:54:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

quin Paqui? La nostra Paqui????

 

a les 1/19/2005 04:42:00 p. m., Blogger Santi va dir:

noooooo... un paqui. així genèric. no 'La Paqui'!!!

 

a les 1/19/2005 06:36:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

l'heu vist, el paqui, o ho heu intuït?