POST ROC!
1/02/2005
BON ANY A TOTS!!

Als que ja us he vist i als que no he pogut felicitar en persona!

Havia pensat en proposar un soparet pel divendres o dissabte que ve, és a dir, 7 o 8 de gener. Celebrem l'entrada d'any i com s'hagin portat de bé els reis!
podria a ser a casa d'algú... o bé podriem anar a probar un lloc que vagi descobrir al diari l'altre dia.
M'explico, és al born, es diu, La bàscula de la cereria, el preu és menys de 15 euros i el menjar és bàsicament vegeterià, cuina de mercat i aquestes coses que diuen per quedar bé.

Què us sembla? tinc el telèfon i podria trucar per demanar taula, sinó sempre podem tornar al lloc fantàstic i meravellós de les foundis que coneixem prou bé (tinc un antojo, tinc un antojo!!)

Pau: podriem penjar les fotos guais de cap d'any?? o bé fer un cd amb les fotos d'en tonda, les teves i repartir-lo entre els assistents? em faria moolta gracia tenir-les!

apa, petons a tots!

escrit per Martona a les 19:53 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 1/04/2005 11:24:00 a. m., Blogger Santi va dir:

hola! em sumo a les felicitacions de bon any per tots els qui encara no he saludat directament! en principi m'uneixo al sopar de divendres (abans gym, eh raül?), però de totes maneres confirmaré dimecres-dijous perquè depenc d'un treball que he de fer a spt.

pel que fa al tema fotos, a mi també m'agradaria molt tenir les de cap d'any... pablo????

meri: què et va dir el metge??? quan et tornarem a veure en plena forma??? aviadet, no??? molts petonets!
eva: mil gràcies pel dinar! estava bonissim!!!!
patri: si no et veig abans del 10, que vagi molt bé pel laboratori!
martona: vas acabar de fer lo dels dibuixos???

molts petons a tots! i fins divendres!

 

a les 1/04/2005 01:59:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Hooola a todos.
Feliz año a los que no se lo pude desear personalmente en el Roc!
Lamento no haber contestado a vuestros mensajes recordándome la cena en casa de Eva (que me dio rabia perderme) pero se me acabó la pila del móvil en el Roc, y hasta ayer que volví a Barcelona no lo pude cargar, así que llegué tarde...
En cuanto a las fotos... Las "guais" las tiene Tonda. Ya se las pediré.
Para la cena del viernes seguramente no estaré, que vienen mis padres de Oviedo y me han pedido que esté allí el fin de semana. En otra ocasión será. Que lo disfruten mucho. Un abrazo a todos.

 

a les 1/04/2005 02:11:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Ohhhh!
tic feliç, el meu Amic invisible de BC m'ha regalat la Vida de Pi i la Guía del autoestopista galáctico, feia temps que els volia, sobretot l'últim!! Hi ha gent que veritablement és un sol!!

Meri: tot bé? t'extimem!! podràs venir divendres? tinc ganes de veure't!
Eva: et mereixes el millor!
Santi: vaig acabar els dibuixos i em va venir de tres minuts que no em tanquen la botiga aquella de davant dels quatre gats! però ara ja tinc el regal!
avui tarda tornaré a barna, que vull anar al carrer tallers i passar pel CCCB a mirar unes cosetes! si algú s'apunta a la passejada que em digui algo al mòbil que no crec que pugui conectarme abans de sortir de casa!

nens! espero que ens veurem divendres!

digueu alguna cosa el més aviat possible per demanar taula i aquestes coses, podeu fer correr la veu per la gent que no mira el meristemets?
petons