Ha arribat el matí a la vila del pingüí!!!
1/25/2005
Nens,

cada dia m'aixeco més cansada. Porto algo més d'un mes tenint malsons cada dia...A algú més li passa? Algú sap què pot voler dir? És que em passo les meves nits lluitant contra tsunamis, rescatant nens petits de les mans dels pederastes, salvant gent que estimo d'ofegar-se, portant pes a no sé on quan els peus se m'enfonsen a terra i una llista inacabable. Socorro!!! M'encanta dormir però a aquest pas crec que passaré de posar-me el pijama fins i tot. És molt frustrant! No hi ha gent que somnia que vola per sobre camps i muntanyes? Que flota per sobre els núvols o neda com una sirena? Per què haig de somniar que tinc el cap oliós i que la gent s'enfada amb mi per coses que no he fet?

Necessito explicacions!

escrit per Cínik a les 13:02 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 1/25/2005 01:11:00 p. m., Blogger anonim va dir:

nena, si et serveix de consol jo tampoc dormo gens bé. No tinc malsons però, si fins ara tenia problemes únicament per quedar-me dormit però un cop agafat el son dormia com una soca però ara a més de costar-me de quedar dormit com 3 dies a la setmana més o menys em desperto sovint i pels matins em trobo cansat, i lo pitjor és una cosa que no t'explicaré, així que si vols fem un club.
Fins aviat

 

a les 1/25/2005 03:51:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

nens, hem de muntar el club definitivament...però jo NECESSITO saber què és el que el buscemet no pot explicar. Vull saber la veritat per DURA que sigui!

 

a les 1/25/2005 08:46:00 p. m., Blogger Martona va dir:

jo estic igual, de fet aquesta setmana sembla que dormi més, de fet estic tot el dia estirada, sofàs, llits i tot els mobles susceptibles d'estirar-s'hi...
però si, tot i això, dormo més malament que mai, de fet l'altre dia a casa en Pablo vaig somiar que ens perseguien uns dinosaures amb gavardina i barret de gangster... eren uns "matons" contractats per uns xinesos d'un restaurant al que haviem anat al vespre i ens perseguien pel port olímpic de barcelona...
i com aquest somni d'altres...
Meri, et toca posar nom al club!!!!!!