Descobriments
3/02/2004
MarLango, còctel de blues, pop i altres ritmes, díficil de definir, almenys amb la meva escassa cultura musical, però totalment deliciós. Crec que val molt la pena, la cantant és l'actriu Leonor Wattling (no en tinc ni idea de si s'escriu així) i un dels col·laboradors és un tal nosequè Ibarra. El primer cop que el vaig escoltar em va deixar embadalida i com més l'escolto més matisos li trobo, més m'envolta la seva atmòsfera de bar-cafè a altes hores de la matinada...

Ahir vaig anar a un concert de blues a Luz de gas, es veu que en fan tots els dilluns, també us els recomano!

Queden 25 dies per la casetarural!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Apa, de moment això és tot, molts petons (que viatgen a través del cyberespai) als que pululen per terres llunyanes! i a tots els altres!! us estimo molt a tots! molt, moltíssim!!

escrit per Martona a les 19:54 | Permalink |   0 comentaris