COSMO CAIXA
9/30/2004
hooLA!!!

és el segon cop que m'el fa escriure, ke passa wepmaster?
a veure, doncs, que tinc ganes d'anar al cosmocaixa, sobretot perquè m'ha arribat la info que hi ha un o més exemplars de Lepidosiren (un dipnoo o peix pulmonat) al bosc inundat, em faria moooolta il.lusió veure'l en directe.
Total que val la pena aprofitar perquè de moment és gratix!!
amb en Raul deiem d'anar-hi un divendres o una tarda, més que res per estalviar-nos les cues, algú voldria venir????? més que res per posar-nos d'acord amb el dia i tal i tal.

Petooooooooonsssss

escrit per Martona a les 18:46 | Permalink |   5 comentaris

 



5 comentaris:


a les 9/30/2004 07:07:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Yo me apunto a lo del Lepidosiren. De cuándo estamos hablando?

 

a les 9/30/2004 07:17:00 p. m., Blogger Martona va dir:

pos seria qüestió de posar-nos d'acord, la setmana que ve o la següent, digue quan us aniria bé i quedem llavors el dia que ens vagi bé... uf! tinc un dia fatal...
apa, ja m'enteneu

 

a les 10/01/2004 09:51:00 a. m., Blogger Santi va dir:

jo m'apunto segur, sempre que la sortida sigui a partir del 25 d'octubre... ho sento però les setmanes anteriors les tinc bastant liadetes... ja sé que sempre poso pegues jo... en fi, que si hi aneu abans pel que sigui, m'ho expliqueu i dp ja faré una excursioneta, que tampoc vull fer esperar a ningú... petonets constipats... :(

 

a les 10/01/2004 12:22:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

...vaya poca actividad hay hoy... parece que deberemos proponer más "tapsdeplàstic" para que la gente se anime a escribir, ya que los días de mayor actividad son los previos a tan señalados eventos...

 

a les 10/01/2004 05:15:00 p. m., Blogger anonim va dir:

ja saps, martona, que jo m'apunto...
en quant a l'activitat a la peich, en el meu cas depén de la disponibilitat de temps, quantitat de feina i disponibilitat d'ordinador al lab, tot junt amb un bon pique als comentaris