El Cuchillo en el Agua
9/28/2004
Marta,

tens el meu ganivet? Ahir te'l vaig deixar per a pelar la poma i no n'he sabut res més. Si el tens tu o algú el va agafar després de dinar, us agraïré que me'l torneu. Si el veieu per algun lloc o en sentiu parlar, sisplau, m'ho dieu.
Era un exemplar Victorinox adquirit a Andorra la Vella aquest agost i té un valor econòmic (bueno, vale, el mango era de plástico) i sentimental.

Ofereixo una recompensa substanciosa

escrit per Cínik a les 18:01 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 9/28/2004 06:58:00 p. m., Blogger anonim va dir:

és un cuchillo que se llama de apellido victorinox??
(buf, chiste fácil)

 

a les 9/28/2004 09:20:00 p. m., Blogger Martona va dir:

Ui, si no recordo malament el vaig rentar i deixar sobre la taula després de dinar... pensava que l'havies agafat... i'm so sorry, el grupo soteras (amb el que no estic conxorxada per anar robant ganivets!!!!)se'l deu haver afiançat...

 

a les 9/29/2004 09:27:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

Ostres...Bueno, aquest migdia recordeu-me que demani el ganivet als xatos del Soteras.
Per cert, tinc un mal de queixal que em moro. El queixal del seny m'està pressionant l'hipotàlem contra el glòbul ocular esquerre, que se surt cap enfora.