Decisions de última hora
9/29/2004
Punto Primero

Sembla ser que la Santi no vindrà al cinema -refredat galopant- i en Pau tampoc -havia oblidat que tenia un sopar-. Per això, dinant, ens hem plantejat la possibilitat d'ajornar la sortida en el cas que en Pau i/o la Santi ens diguin que els feia il·lusió veure aquesta pel·lícula concretament i que l'apuntar-se a la sortida no era només per compartir uns moments d'amor i joia amb els companys -amb cine o no; amb aquesta pel·li o una altra-. Com que la Santi mai va semblar entusiasmada amb la pinícula en qüestió, si anirem o no al cine a veure aquesta pinícula avui dependrà del que ens digui l'estimat Pau -jiji, vaya responsabilidad- aquesta tarda. Pablo: si querías venir al cine para disfrutar de nuestra presencia, podemos quedar otro día para otra cosa; si te hacía ilu la peli ésta, podemos ir mañana, al otro, al otro, al otro, al otro y si me apuras, al otro.

Punto Segundo:

Se ha confirmado la presencia estelar del Buscemi al evento.
La Patri a lo mejor se apunta.
L'Eva ve amb la Marta i un tal Jordi (per fi un home hetero!?)

Punto Tercero: de la cena y demás parientes

Sembla ser que tothom es raja i diu de venir directament al cine (a les 21.45 ): l'Eva ve amb els seus amics a aquella hora, en Busce vol sopar a casa seva (mi mama me mima)...Natros volíem menjar algo de picar allà al costat però, vista la rajamenta general i que el meu queixal del seny m'està trepanant el cervell, potser optem per quedar-nos a casa i sopar gazpacho, puré de patata i natillas danone. Si algú (Marta, Patri, algú que em deixo, sorry) s'apunta a sopar a casa serà benvingut i, recordo, que està força a prop del cine. Si ja us havíeu fet la idea de les bravetes, m'ho comuniqueu i m'emporto el Turmix (no, ara en sèrio, que puc menjar bé, és només que no puc obrir la boca del tot, cosa que alguns agraïreu).

Punto cuarto: del cuchillo en el agua

L'he recuperat! Després de donar voltes d'un costat a l'altre, parlant amb un i un altre, seguint pistes...he tingut accés a los tesoros escondidos del Grupo Lloberas. He recuperat el meu ganivet!


escrit per Cínik a les 15:06 | Permalink |   6 comentaris

 



6 comentaris:


a les 9/29/2004 03:29:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Dije Lloberas? Sorry: Grupo Soteras
Donde dije digo, digo Diego

 

a les 9/29/2004 03:43:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo em reafirmo en la meva decisió de compartir la nit amb el futón, la manta de la iaia, sopeta calenta i un dvd de friends 3a temporada. que us ho passeu bé. jo intentaré fer-me amigueta dels meus virus... snif...

 

a les 9/29/2004 03:56:00 p. m., Blogger Pableras va dir:

Veo que a algunas el subconsciente les juega malas pasadas... Por mi parte, la película me apetecía, pero no tanto como para pediros que deshagáis el plan en el que están implicadas tantas personas. Así que disfrutad del cine y no me contéis que Bruce Willis está muerto durante toda la película (en caso de que el director vuelva a utilizar ese recurso o uno similar de "última hora"), por si acaso voy a verla en otra ocasión.
Toda mi empatía para las que tengan virus y muelas del juicio pugnando por salir a la luz.
Espero que volvamos a preparar una reunión similar para dentro de poco en la que yo pueda aportar a otro hombre hetero (mi compañero de piso) al clan. Espero que si el paisano en cuestión lee esto, que me consta que ya ha entrado en la página, que para algo soy el webmaster, deje algún comentario... Hale, un abrazo y que no os dé demasiado miedo el bosque.

 

a les 9/29/2004 05:00:00 p. m., Blogger Cínik va dir:

Hola nens,

jo me'n vaig cap a caseta que no estic fent res útil. En principi quedem a les 21.45 davant el cinema Palau Balanyà. Si hi ha alguna cosa m'ho dieu al mòbil que ja no podré entrar als meristems fins demà!
Fins després guapos

 

a les 9/29/2004 05:39:00 p. m., Blogger anonim va dir:

quin trauma lo teu!! no poder veure el meristems fins a demà...Això vol dir que puc criticar-te tant com vulgui, que com a minim trigaràs 12 hores en poder respondre??
Guay!!!
Pingu, Pingu, Peki, Peki, Cíiiiiiiinik
Quin gustirrinín...
Ja està, ara, quan llegeixis això, ja pots dir el k vulguis.
You are my deeeeestiny!!!!

 

a les 9/30/2004 09:55:00 a. m., Blogger Cínik va dir:

No,Buscemi, no em ficaré amb tu. Per un que no m'abandona, t'hauré de mimar més. Un petonet