altra proposta
10/01/2004
Jo tb vull proposar una activitat!!! Vull sortir algun capde a algun lloc!! No cal que sigui tot el capde, podem anar només el dissabte o el diumenge, a passar el dia a fora de bcn (o de mataró, tarragona,...). Anem en tren, cotxes,..a algun lloc xulo Roses, el jardin noseque de Gaudi (això ho sap la meri), Rupit,...dic noms per dir, però accepto qualsevol proposta.
B, de moment ho deixo aqui, si ningú s'anima, ja decidiré lloc i que la gent s'apunti.
Muak i bon capde, o ens veiem a cal Guillem

escrit per anonim a les 17:18 | Permalink |   3 comentaris

 



3 comentaris:


a les 10/01/2004 05:34:00 p. m., Blogger Santi va dir:

GIRONAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! em moro per un sopar a la creperia bretona... algú s'anima??? et deixen plastidecors i pots pintar a les estovalles... serviria d'algo això??? apart, no cal despreciar el barri jueu a la tardor... les botiguetes maques (va per les consumistes com jo) i la tranquilitat de veure la posta de sol des del pont de ferro... he convençut a algú??? digueu-me que si!!!!!!!!!

 

a les 10/03/2004 11:40:00 p. m., Blogger Martona va dir:

SIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Santi! m'has tret les paraules de la bocaaaa! fa dies que somio amb anar a Girona, les botiguetes em criden, nois, què hi farem, soc una altra consumista!!!!!
triem un dia... mentre no sigui el capde del 1-2-3 de novembre que si deu vol seré a Roma!!!!!!
i que no sigui un diumenge, que llavors les botiguetes estan tancadetes...
ptonsssssss

 

a les 10/04/2004 12:02:00 a. m., Blogger Martona va dir:

ups, volia dir el capde del 30-31 d'octubre, que com que el dia 1 de novembre és festa (dilluns), on tinc el cap, on tinc el cap... algú l'ha vist?

Ptons,
tona