ximpleries
3/05/2004
Oh, estic aquí, em queden deu minutets per anar a classe i després de perdre una hora i pico aquí als ordinadors em fa pal, quina mandraaaaaaaaaaaa
Ja se que soc una pesada d'aquelles que fan història, però amb el risc de que acabeu odiant-me, us diré que tinc ganes d'anar de capdesetmana amb tots vosaltres!!!!!!!!!!! queden exactament 21 dies!!!!!!!
La setmana que ve toca farra per celebrar l'aniversari de la nostra Patrizia!!!!! divendres!!!
recordar que aquest diumenge a ca l'Eva i ha projecció, jaja, ella estarà resacosa i endormiscada, però com que ens estimem tots tant i tant ens deixarà okupar el seu menjador, o no. La peli està per triar, qui vulgui veure alguna cosa que la porti i llavors farem un pito pito colorito per triar-ne una, je je je je... la meva aportació serà segurament, Priscila reina del desierto i Atmósfera 0.
apa, axins doncs em despedeixo de vosaltres amb un petonàs, estic nerviosa i necessito fer alguna cosa que em distregui!! sinó se m'envà el cap pensant tonterides ;P

escrit per Martona a les 16:49 | Permalink |   0 comentaris