Cosmo Caixa i altres
10/05/2004
Buenas!
com que això està una mica mort i jo estic col.locada pels antibiòtics i no em concentro amb gaire res, vaig a proposar cosetes, como no:
1. Deiem d'aprofitar que ara ve un pont de 4 dies, i que pertant dilluns és festa, anar al cosmo caixa, què us sembla, el plan podria ser quedar per dinar d'horeta i llavors després fer la visita, després hi podria haver cine o qualsevol altre cosa que ens vingui de gust, també podem quedar directament i després passar de fer res, això depen de vosaltres així que dieu la vostra!

2. el diumenge ja que l'evita estarà a casona jo volia anar-la a veure, Eva si amb la pota coixa pots arpopar-te a l'ordinador i llegeixes això digues què et sembla, si vols que portem peli, creispetes o xuminades vàries, com que el dilluns és festaaaa!

3. Vull activar la proposta que ens va fer un anònim i que la Santi i jo vam seguir d'organitzar un capde o simplement una sortida de camp d'un dia, sigui a Girona que de moment ja té dos punts o a qualsevol punt de la geografia catalana o fora de les fronteres però que sigui baratet, què us sembla? on voldrieu anar? Córdoba podria ser un bon lloc?

apa, doncs, de moment ja està, espero comentarisssssssss!!!!!!!!

escrit per Martona a les 14:58 | Permalink |   7 comentaris

 



7 comentaris:


a les 10/05/2004 05:56:00 p. m., Blogger anonim va dir:

ja saps que dic que si a tot.
He sentit Córdoba, he sentit que a vueling hi ha ofertes....

 

a les 10/05/2004 05:56:00 p. m., Blogger anonim va dir:

ja saps que dic que si a tot.
He sentit Córdoba, he sentit que a vueling hi ha ofertes....?

 

a les 10/05/2004 06:33:00 p. m., Blogger Martona va dir:

nen! que trobes a faltar la Meri??????

em sembla que serem tu i jo, la gent está desaparegudaaaaaa

 

a les 10/06/2004 10:06:00 a. m., Blogger Pableras va dir:

A mi díganme las fechas y yo les cuento... pero no puedo prometer nada...

 

a les 10/06/2004 03:20:00 p. m., Blogger Santi va dir:

jo en ppi dic que sí a tot. petons

 

a les 10/06/2004 05:36:00 p. m., Blogger anonim va dir:

busca la diferencia entre los 2 mensajes anteriores d'anònim

 

a les 10/06/2004 06:36:00 p. m., Blogger Martona va dir:

???

Fechas:
cosmocaixa: dilluns migdia-tarda (puestos a ser remilgados, 11.10.04
Eva: diumenge tarda, 10.10.04
Córdoba-Girona: encara està per decidir, s'han de porposar dates, quan us aniria bé??